Η χρονική διάρκεια σπουδών για την απονομή του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης του ΠΜΣ «Χρηματοοικονομική Διοίκηση» ορίζεται σε τρία (3) διδακτικά εξάμηνα, εκ των οποίων τα δυο πρώτα είναι πλήρους φοίτησης και το τρίτο αποτελεί χρόνο για την εκπόνηση διπλωματικής εργασίας (ελάχιστη διάρκεια 18 μήνες).
Το αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθημάτων, ανά εξάμηνο σπουδών, είναι το παρακάτω:
1ο Εξάμηνο
α/α | ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ | Θ | ΑΠ | Ε | ΦΕ | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Management Επιχειρήσεων σε Δυναμικό Περιβάλλον | 3 | 2 | 1 | 125 | 5 | |
2 | Διεθνές – Ευρωπαϊκό Οικονομικό και Επιχειρηματικό Περιβάλλον | 3 | 2 | 1 | 125 | 5 | |
3 | Ποσοτικές Μέθοδοι στα Χρηματοοικονομικά | 4 | 3 | 1 | 175 | 7 | |
4 | Χρηματοοικονομική Διοίκηση Επιχειρήσεων | 4 | 3 | 1 | 175 | 7 | |
5 | Χρηματοοικονομικά Πληροφοριακά Συστήματα | 4 | 2 | 2 | 150 | 6 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 18 | 12 | 4 | 2 | 750 | 30 |
2ο Εξάμηνο
α/α | ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ | Θ | ΑΠ | Ε | ΦΕ | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Μακροοικονομική και Χρηματοοικονομική Ανάλυση | 4 | 3 | 1 | 175 | 7 | |
2 | Χρηματοοικονομική Διοίκηση Έργων | 4 | 2 | 2 | 150 | 6 | |
3 | Διεθνής Χρηματοοικονομική | 4 | 3 | 1 | 175 | 7 | |
4 | Χρηματοοικονομική Διοίκηση ΝΠΔΔ και Οργανισμών | 3 | 2 | 1 | 125 | 5 | |
5 | Επιστήμη των Δεδομένων στην Οικονομική | 3 | 2 | 1 | 125 | 5 | |
ΣΥΝΟΛΟ | 18 | 12 | 6 | 0 | 750 | 30 |
3ο Εξάμηνο
α/α | ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΩΡΕΣ | Θ | ΑΠ | Ε | ΦΕ | ECTS |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία | 30 | |||||
ΣΥΝΟΛΟ | 750 | 30 |
Συντομογραφίες
Περιγράμματα Μαθημάτων
Στο συνημμένο αρχείο παρουσιάζονται τα συνοπτικά περιγράμματα των μαθημάτων που διδάσκονται στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Χρηματοοικονομική Διοίκηση». Το περίγραμμα κάθε μαθήματος καθορίζει τη μορφή, το σκοπό, τα μαθησιακά αποτελέσματα και το περιεχόμενο του μαθήματος και προδιαγράφει τον τρόπο υλοποίησης της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας και τον τρόπο αξιολόγησης των φοιτητών. Το περίγραμμα του μαθήματος αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία ο διδάσκων του μαθήματος αναπτύσσει τον τρόπο διδασκαλίας του έτσι ώστε ανεξαρτήτως του διδάσκοντος ή των διδασκόντων να πληρούνται οι βασικές προδιαγραφές και να επιτυγχάνεται η επίτευξη των μαθησιακών αποτελεσμάτων.