ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

eCommerce and eBusiness

1. ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ School of Economics and Business Administration
ΤΜΗΜΑ Department of Economic Sciences
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ Undergraduate
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 553 ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 5th
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ eCommerce and eBusiness
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
σε περίπτωση που οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται σε διακριτά μέρη του μαθήματος π.χ. Διαλέξεις, Εργαστηριακές Ασκήσεις κ.λπ. Αν οι πιστωτικές μονάδες απονέμονται ενιαία για το σύνολο του μαθήματος αναγράψτε τις εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας και το σύνολο των πιστωτικών μονάδων.
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
Lectures and Practice work 3 6
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο 4.    
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Γενικής Υποδομής (ΓΥ),Ειδικής Υποδομής (ΕΥ), Γενικών Γνώσεων (ΓΓΔ) και Επιστημονικής Περιοχής (ΔΔΤΝ, ΕΔ, ΕΥΣ, ΗΛ, ΠΑ) .
 Specialization
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:  
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:  Greek
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Όχι
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα
Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες  γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.

The concept of Electronic Business in modern reality includes many and different readings, sometimes from the side of IT science, Administration, Marketing, Business Administration and Economics in general. The purpose of the course is to present in depth topics related to these concepts, such as the differences between e-business and e-commerce, modern e-business models and start-ups, e-business development techniques and tools, e-business promotion techniques e-business through digital marketing, the regulatory frameworks for electronic transactions between consumers and businesses and the personal data protection regulation.

After successful completion of the course, students will:

  • Recognize the unique features of the internet and how they can shape the future of the new economy.
  • Understand the conceptual difference between the terms e-business ande-commerce.
  • Describe key applications and innovative e-business models.
  • Distinguish the business models adopted by modern online companies.
  • Understand how various factors in the socio-economic system are pushing increasingly intensively towards e-business.
  • Identify sources and critical factors that directly affect the effectiveness of the start-up entrepreneurship ecosystem.
  • Acquire appropriate skills for writing an e-business development strategy.
  • Recognize the basic technologies used in the design and development of online businesses.
  • They use web application and e-business development tools.
  • Identify the components and different methods of digital marketing for e-business promotion.
  • Apply search engine optimization techniques.
  • Use promotion and online advertising tools. Understand and analyze the use of social networks by online consumers.
  • Evaluate the achievement of the goals they have set in terms of digital marketing actions.
  • Recognize the legal and ethical framework of the personal data protection regulation.
  • Develop skills of recruiting new knowledge in the field of Electronic Business.
Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών - Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις - Λήψη αποφάσεων - Αυτόνομη εργασία - Ομαδική εργασία - Εργασία σε διεθνές περιβάλλον - Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον - Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών Σχεδιασμός και διαχείριση έργων - Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα - Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον - Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου - Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής - Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
  • Independent work.
  • Search for, analysis and synthesis of data and information, with the use of the necessary technology.
  • Adapting to new situations.
  • Decision making.
  • Production of free, creative and inductive thinking.

3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  1. The concepts of E-Business and E-Commerce.
  2. Electronic Business models and start-ups.
  3. The Business Model Canvas tool.
  4. Steps and strategy of creating an Electronic Business.
  5. Open source e-business building tools and content management systems.
  6. Online store building tools (WooCommerce).
  7. Online store building tools II (Shopify).
  8. Digital marketing and optimization for search engines (Search Engine Optimization).
  9. Advertising and new technologies (Search Engine Marketing & Display advertising).
  10. Social media and e-business (Social Media Marketing).
  11. Effectiveness measurement and conversion rate optimization (Web Analytics & Conversion Optimization).
  12. E-commerce and personal data GDPR.
  13. Course revision.

4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Πρόσωπο με πρόσωπο, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση κ.λπ.
  • In the classroom, face to face.
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές
  • Basic software (windows, word, power point, the web, etc.).
  • Support of learning process through the electronic platform / e-class.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Περιγράφονται αναλυτικά ο τρόπος και μέθοδοι διδασκαλίας. Διαλέξεις, Σεμινάρια, Εργαστηριακή Άσκηση, Άσκηση Πεδίου, Μελέτη & ανάλυση βιβλιογραφίας, Φροντιστήριο, Πρακτική (Τοποθέτηση), Κλινική Άσκηση, Καλλιτεχνικό Εργαστήριο, Διαδραστική διδασκαλία, Εκπαιδευτικές επισκέψεις, Εκπόνηση μελέτης (project), Συγγραφή εργασίας / εργασιών, Καλλιτεχνική δημιουργία, κ.λπ. Αναγράφονται οι ώρες μελέτης του φοιτητή για κάθε μαθησιακή δραστηριότητα καθώς και οι ώρες μη καθοδηγούμενης μελέτης ώστε ο συνολικός φόρτος εργασίας σε επίπεδο εξαμήνου να αντιστοιχεί στα standards του ECTS

Teaching Organization

ActivitySemester workload
Lectures26
Practice Works13
Assignement (Essay writing)20
Independent Study91
Total150
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Περιγραφή της διαδικασίας αξιολόγησης Γλώσσα Αξιολόγησης, Μέθοδοι αξιολόγησης, Διαμορφωτική ή Συμπερασματική, Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής, Ερωτήσεις Σύντομης Απάντησης, Ερωτήσεις Ανάπτυξης Δοκιμίων, Επίλυση Προβλημάτων, Γραπτή Εργασία, Έκθεση / Αναφορά, Προφορική Εξέταση, Δημόσια Παρουσίαση, Εργαστηριακή Εργασία, Κλινική Εξέταση Ασθενούς, Καλλιτεχνική Ερμηνεία, Άλλη / Άλλες. Αναφέρονται ρητά προσδιορισμένα κριτήρια αξιολόγησης και εάν και που είναι προσβάσιμα από τους φοιτητές.

Written final exams (60%) that may include:

  • Judgemental questions.
  • Short answer questions.
  • Application exercises.
  • True/False and multiple choice questions.
  • Composite theoratical questions.

In each question, corresponding evaluation points are specified.
Optional assignment (Essay writing and presentation) corresponds to 40% of the final grade.

5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

Συγγράμματα

  1. Βλαχοπούλου Μ., Ψηφιακό Μάρκετινγκ από τη θεωρία στην πράξη, Rosili, 2020.
  2. Chaffey, D., Ψηφιακές Επιχειρήσεις και Ηλεκτρονικό Εμπόριο, Εκδόσεις Κλειδάριθμος, έκτη, Ελληνική έκδοση, 2016.