Συχνές Απορίες – Οδηγίες

Οδηγίες ενεργοποίησης ιδρυματικού λογαριασμού (URegister) για φοιτητές

Με τον ιδρυματικό λογαριασμό URegister ο φοιτητής θα έχει πρόσβαση στις Ιδρυματικές Υπηρεσίες όπως, Ηλεκτρονική Γραμματεία (Uniportal), e‐learning, email, OpenVPN, Ασύρματο Δίκτυο.

Επίσης, με τον ίδιο λογαριασμό θα μπορεί να έχει πρόσβαση και σε όλες τις Ομοσπονδιακές Υπηρεσίες που χρησιμοποιούν την Υποδομή Ταυτοποίησης και Εξουσιοδότησης του ΕΔΕΤ: Ακαδημαϊκή Ταυτότητα (ΠΑΣΟ), Υπηρεσία Δήλωσης Συγγραμμάτων (Εύδοξος), Ηλεκτρονικό Σύστημα Μετεγγραφών, Υποτροφίες ΙΚΥ, Πρακτική Άσκηση (ΑΤΛΑΣ), Okeanos, Eduroam κ.λπ.

Οι νέοι φοιτητές, μετά την εγγραφή τους από τη Γραμματεία του Τμήματός, θα πρέπει άμεσα να ενεργοποιήσουν τον ηλεκτρονικό τους λογαριασμό επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα του URegister: https://uregister.ihu.gr/.

Η ενεργοποίηση γίνεται με τη χρήση του κινητού τηλέφωνου ή του email που έχουν δηλώσει στη Γραμματεία.

Λήψη οδηγού ενεργοποίησης λογαριασμού URegister για φοιτητές


Οδηγίες ενεργοποίησης λογαριασμού email από φοιτητές, εκπαιδευτικούς και μέλη του τμήματος

Όλα τα νέα μέλη του Ιδρύματος μπορούν να ενεργοποιήσουν μόνοι τους το email τους επισκεπτόμενοι την ιστοσελίδα: http://emailactivation.cm.ihu.gr (αρκεί να έχουν ενεργοποιήσει τον ιδρυματικό τους λογαριασμό μέσω του URegister).

Πρόσβαση στην παραπάνω διεύθυνση παρέχεται και μέσω της αρχικής σελίδας του WebMail: https://webmail.cm.ihu.gr.


Οδηγίες εκτύπωσης «Βεβαίωσης Σπουδών» για κάθε χρήση μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας

Εκτός από τις βεβαιώσεις για Στρατολογία, Στεγαστικό Επίδομα και Πιστοποιητικό Αναλυτικής Βαθμολογίας για χρήση σε Δημόσια Υπηρεσία, οι υπόλοιπες βεβαιώσεις (για κάθε χρήση) εκτυπώνονται από την Ηλεκτρονική Γραμματεία (Uniportal). Η βεβαίωση για κάθε χρήση δεν χορηγείται από την Γραμματεία του Τμήματος. Η διαδικασία εκτύπωσής της μέσω της Ηλεκτρονικής Γραμματείας είναι η εξής:

  1. Εισέλθετε στην Ηλεκτρονική Γραμματεία με τα στοιχεία του προσωπικού σας λογαριασμού και στη συνέχεια από το μενού αριστερά, επιλέξτε Πιστοποιητικά.
  2. Στην νέα σελίδα που άνοιξε πατήστε το κουμπί Αίτημα Πιστοποιητικού.
  3. Από το αναδυόμενο παράθυρο επιλέξτε από τη λίστα Βεβαίωση Σπουδών Web και πατήστε το κουμπί Αίτηση Πιστοποιητικού.

Δυνατότητα έκδοσης τίτλων σπουδών μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας

Οδηγίες στο αρχείο: Βήματα έκδοσης τίτλου σπουδών ΔΙ.ΠΑ.Ε

 

“Ενημέρωση πρωτοετών φοιτητών κάθε ακαδημαϊκού έτους για την εγγραφή τους στο τμήμα”

1ο βήμα: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ

Ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής εγγραφή στην εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας https://eregister.it.minedu.gov.gr/ μόλις αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του τμήματος η σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου με συγκεκριμένη καταληκτική ημερομηνία (αρχές Σεπτεμβρίου).

2ο βήμα: ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

Στη συνέχεια θα εκτυπώσετε την αίτηση από την εφαρμογή και θα την προσκομίσετε στη Γραμματεία του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών, μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά, τα οποία ζητάει το Τμήμα, προκειμένου να γίνει η ταυτοποίηση σας και να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας.

Κατόπιν και αφού καταχωρηθούν τα στοιχεία σας από τη Γραμματεία του Τμήματος, θα σας σταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχετε δηλώσει στην πλατφόρμα του Υπουργείου Παιδείας, οδηγίες για την ενεργοποίηση των κωδικών προκειμένου να έχετε πρόσβαση στις Ακαδημαϊκές Υπηρεσίες, τόσο του Ιδρύματος, όσο και των συνεργαζόμενων Υπηρεσιών. Επιπλέον θα σας αποσταλούν και οδηγίες για τις σπουδές σας, καθώς επίσης και οδηγίες για παραλαβή βεβαίωσης σπουδών και την έκδοση φοιτητικής ταυτότητας (ΠΑΣΟ).

Τα μαθήματα θα αρχίσουν βάση του ακαδημαϊκού ημερολογίου του ακαδημαϊκού έτους, όπως έχει ανακοινωθεί στην ιστοσελίδα του ΔΙ.ΠΑ.Ε και  του τμήματος. Το πρόγραμμα, καθώς επίσης και οδηγίες για την έναρξη του εξαμήνου θα αναρτηθούν πριν την έναρξη των μαθημάτων, στην ιστοσελίδα του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών http://es.ihu.gr/

Επισυναπτόμενα Δικαιολογητικά για ολοκλήρωση της εγγραφής:

  1. Δήλωση ατομικών στοιχείων
  2. Εκτυπωμένη την αίτηση της ηλεκτρονικής εγγραφής (από την εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας https://eregister.it.minedu.gov.gr/)
  3. Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου
  4. Μία (1) φωτογραφία
  5. Εκτύπωση του ΑΜΚΑ (από την εφαρμογή https://www.amka.gr/AMKAGR/) ή φωτοτυπία βιβλιαρίου υγείας ή άλλου δημοσίου εγγράφου
  6. Δήλωση συγκατάθεσης επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων

Τα δικαιολογητικά μπορεί να αποσταλούν ταχυδρομικά (ΕΛΤΑ ή courier) στη Διεύθυνση του Τμήματος:

Τμήμα Οικονομικών Επιστημών ΔΙΠΑΕ, Τέρμα Μαγνησίας, Τ.Κ. 62124 Σέρρες.

Με φυσική παρουσία οι πρωτοετείς φοιτητές/ριες μπορούν να προσέρχονται στη Γραμματεία του Τμήματος στις ημερομηνίες και ώρες που ανακοινώνονται κάθε έτος.

Δήλωση Στοιχείων

Δήλωση Συγκατάθεσης